duminică, 25 ianuarie 2009

SI MA MARIT......


Daa, mai am 3 saptamani si ma marit. Ce repede a trecut timpul asta pe langa noi. Si ca sa vezi, pentru 5 minute in faza ofiterului de stare civila, iti croiesti intreaga viata. Eh si ca sa va povestesc ca povara cea mare nu e faptul ca ma marit, pentru ca il iubesc pe viitorul meu sot, dar e o nebunie petrecerea si organizarea evenimentului in sine. Noi am hotarat sa oficem anul acesta cununia civila si in 2010 cununia religioasa. Deci, de vreo 3 luni incerc sa organizez cat pot de bine evenimetul. Avand in vedere ca noi suntem de origine din Tg jiu, am hotarat ca tot evenimentul sa il desfasuram acolo, e si mai accesibil, avem familiile acolo si mare parte din prieteni.
Ce detest cel mai mult sunt parerile "binevoitoare" ale celor din jurul nostru. Bine sincera sa fiu cel mai mult ma deranjeaza socrii, care pe langa faptul ca nu ajuta cu nimic isi mai baga si nasul unde nu le fierbe oala. A trebuit sa ma abtin enorm sa nu ma cert cu ei, oricum cred ca ei nu ma plac foarte mult, pentru eu nu pot fi lingusitoare, si sa ma dau bine pe langa ei...in fine.
Cred ca greul a trecut, am ales mare parte din decoratiuni, am semnat un contract si cu un fotograf foarte bun, am o domnisoara de onoare dementiala, meniul este si el stabilit.
Acum mai ramane depunerea actelor si cheful cel mare.

Apropo eu ma marit pe 14 februarie.

Daca si voi treceti printr-o experineta ca mine, mi-ar place sa schimbam pareri..

2 comentarii:

  1. Ce sa zic...pt mine nunta inseamna un eveniment important...m-as casatori intr-un mediu cat mai restrans fara multi invitati. Sincer acum eu cred ca se fac nunti numai pt bani si nimic mai mult. Ce sa zic de socrii tai, sper ca sa te intelegi cu ei pt ca acum fac parte din familia ta.
    Cat despre domnisoara de onoare..este intr-adevar dementiala. Ma bucur ca l-ai cunoscut pe Cosmin, va potriviti si sper ca toata viata sa fiti impreuna la bine si la rau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am trecut prin experienta asta dupa cum stii si te inteleg.Ca sa te ocupi de o nunta e foarte greu, trebuie sa ai grija de toate de la meniu,muzica,locatie si pana la buchet, rochie,invitatii,etc.E important sa nu faci singura toate lucrurile astea pentru ca vei obosii si numai de petrecere nu vei mai avea chef atunci.Cat despre soacre, eu sunt o norocoasa,am o soacra care imi e ca o mama, e o femeie calda, blanda,foarte iubitoare si deschisa.Eu cred ca trebuie sa fii mai intelegatoare cu viitoarea ta soacra pentru ca ea se "desparte" intr-un fel de baiatul ei si ii e foarte greu.Stii si tu cat de stransa e relatia mama-fiu.
    Spor la treaba in continuare si sper sa aveti o nunta reusita!

    RăspundețiȘtergere