joi, 29 ianuarie 2009

In plina criza.....economica


Traiam intr-o tara " minunata"....poate intr-o alta galaxie. Am draci, tocmai ce am aflat de la banca ca rata la masima s-a dublat, ca euro iar creste ca doar asta e tendinta actuala, ca trebuie sa platesc cat de curand chiria si intretinerea si apropo ma marit si numai am chiorul dracului, scuzati si voi limbajul. M-am saturat de tara asta, cred ca si voi. De ce mai ramanen aici...de ce acceptam mereu toate c*c*turile celor mari si cu buzunare doldora de bani, m-am saturat de nesimtirea functionarolor de la ghiseu (si aici vorbesc de functionarii unei banci, nu de o amarata de casierie de la fisc). Eu cel care platesc rata si dobanzi si comisione, eu nu pot afla informatii depre contul meu...mi se pare aberant, si daca incerc sa repet intrebare imediat sunt repezita, ca vai domne il stresez pe bietul functionar. Si numai asa, de a dracu ce sunt, am zis ca o sa trec in fiecare zi, sa il intreb ce mai face contul meu, dobanda mea numai asa ca sa nu il las linistit, sa il stresez.

Cred ca meritam tot ce ni se intampla..pentru ca in primul rand acceptam. Plecam capul, platim, injuram printre dinti si plecam acasa. Wow si ce le mai convine situatia asta - ca suntem niste umili.

Probabil ca sunt putin incoerenta, dar sunt plina de draci. Si mai e si vremea asta aiurea, si traficul asta infernal, si aglomeratia de la metrou.
Cred ca v-ati dat seama ca la fiecare ploaie...oricat de mica sau mare ar fi ea..tot ce inseamna trafic s-a dus dracu...statuie ramai, nu te misti, parca iti doresti sa imortalizezi momentul.
In fiecare dimineata am inceput sa iau parte la scene din ce in ce mai "haioase", sigur trebuie sa se certe babele si mosii pe locurile de la metrou sau mai ales in Ratb. E crimimal. Nu stiu sincer ce o cauta la ora 8 dimineata in autobuz, unde s-or duce, ce treburi asa urgente or avea de rezolvat.
Mda si acum sigur o sa ma credeti o ciudata care uraste viata...o emo. Dar pe bune cateodata iti vine sa-ti iei campii si sa te duci.

M-am saturat de criza, gata numai vreau, mi-a ajuns.....vreau sa se gaseasca o solutie si totul sa revina la normal.

Dar oare ce insemna normal in Romania.....?
Eu numai stiu...voi....?

2 comentarii:

  1. Eeee Romanica de mult e dusa pe apa sambetei si mai ales acum fara bani o sa fie din ce in ce mai greu pt noi. Cat despre plecat si pt asta iti trebuie bani, eu vruiam sa ma duc in State dar cu ce bani? Pt orice iti trebuie bani..daca nu ai bani nici la un wc public nu te poti duce, faci pe tine. De fapt noi suntem de vina pt ca mereu am plecat capul, mereu am acceptat, mereu am inchis ochii. Las' ca merge si asa! Ei bine nu mai merge se cam duce totul de rapa, cu cresterile astea la credite lumea o sa munceasca numai sa isi acopere datoriile, in rest adio viata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai sa plecam din Romania!!!Ca si asa tara nu da doi bani pe noi.Nu ne trebuie prea multi bani.Muncim o vara si ne luam talpasita!

    RăspundețiȘtergere