vineri, 30 ianuarie 2009

In drum spre ...birou

Off...greu in Bucuresti..iar ploua, iar e aglomeratie. Numai suport Bucurestiul asta infect.
Eu am norocul sa stau in sectorul 2...undeva la granita cu sectorul3. Ca sa ajung la metrou de acasa trebuie sa trec o zona de "razboi" de vreo 50 m, nepavata, plina de pamant si de lini de tramvai scoase din uz. Deci dimineata degeaba iti faci cizmele, te aranjezi, pentru ca ajungi in zona X si totul s-a dus de rapa. Deci, astazi ploua, azi noapte a plouat....va dato seama ce in zona repsectiva. Namolul pana la glezna, aluneci de te gasesc toate cele. Ieri in fata a cazut o tipa in fata cu fundul exact in groapa cea mai mare de namol. Domane saraca femeie, s-a pus pe plans. M-am saturat...de Bucurestiul asta de ....nimic. Dupa ce ajungi la metrou si te cureti 5minute, sa arati si tu ca omu, nu ca porcu, astepti sa vina metroul...plin, aglomerat, inabuselala mare, caldura peste masura, o atmosphera de iad. Suferi cat suferi si ai scapat. Iesi la suprafata..si astepti Autobusul. Ei bine, in dimineata asta am astepta in ploaie 30 de minute pentru un amarat de autobuz, evident cand a ajuns a fost full, ne-am inghesuit ca sardelele. Avem o viata minunata. O "ador".

Sper ca voi sa nu patiti cea ce patesc eu cam in fiecare dimineata.

Va pupic..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu